Title: | Moderní trendy ICT ve výuce chemie |
Other Titles: | Modern trends of Information and Communications Technology in Chemistry |
Authors: | Ošťádalová, Jana |
Advisor: | Klečka Milan, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Štrofová Jitka, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32895 |
Keywords: | ict;mobilní aplikace;m-learning;hardware;software |
Keywords in different language: | ict;mobile applications;m-learnign;hardware;software |
Abstract: | Diplomová práce popisuje vybrané chemické programy a mobilní aplikace v chemii. Teoretická část popisuje výhody a nevýhody ICT ve výuce a hardwarové prostředky, které jsou využívany ve výuce také. Praktická část obsahuje konkrétní návrhy využití mobilních aplikací ve výuce chemie na základní i střední škole. |
Abstract in different language: | The diploma thesis describes the particularised chemical programs and mobile applications of Chemistry. The theoretical part describes advantages and disadvantaged Information and Communications technology in education and hardware devices, which are used in education too. The practical part contains the suggestions of selected mobile applications of specific using the mobile applications in eucation of Chemistry at elementary and secondary schools. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KCH) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Bc. Jana Ostadalova.pdf | Plný text práce | 5,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ostadalova_Jana_ODP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ostadalova_Jana_VDP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ostadalova_Jana_DP.pdf | Průběh obhajoby práce | 392,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/32895
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.