Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKučnirová, Kristýna
dc.contributor.refereeHálková Katarína, Ing.
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:08Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:08Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-20
dc.identifier74726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33519
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu společenské odpovědnosti ve vybraném podniku. Soustředí se na implementaci CSR principů do strategie podniku. Efektivnost implementace je hodnocena z pohledu klíčových stakeholderů společnosti. Podstatou je využít jeden z mnoha způsobů hodnocení společenské odpovědnosti z pohledu obyvatel města, ve kterém podnik působí a přenést teorii do praxe. V práci je provedena analýza společnosti, kdy je představený samotný podnik, jeho oblast podnikání a současná situace společenské odpovědnosti podniku. Výsledkem práce jsou definované úspěchy firmy v odpovědném chování a doporučení ke zlepšení stávající situace na základě praveného výzkumu.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectvybraný podnikcs
dc.subjectprincipy csrcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectstakeholderscs
dc.titleAnalýza společenské odpovědnosti firem ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of Corporate Social Responsibility in Selected Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work focuses on the analysis of corporate social responsibility in a selected company. It is based on the implementation of CSR principles in business strategy. The effectiveness of implementation is assessed from the point of view of key stakeholders in the company. The principle is to use one of the many ways of assessing social responsibility from the point of view of the city's inhabitants in which the business operates and apply theory into practice. The work introduces the company, its business area and the current situation of its corporate social responsibility. The results of the work are the defined success of the company in responsible behavior and recommendations for improvement of the current situation based on the research carried out.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedselected enterpriseen
dc.subject.translatedcsr principlesen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedstakeholdersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KUCNIROVA Kristyna.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_o.pdfPosudek oponenta práce618,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_v.pdfPosudek vedoucího práce556,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_p.pdfPrůběh obhajoby práce202,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33519

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.