Název: The development of algorithmic thinking among the pupils of lower secondary schools
Autoři: Fiala, Jan
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 68-72.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/36143
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: algoritmické myšlení;algoritmizace;gamifikace;programované učení;motivace
Klíčová slova v dalším jazyce: algorithmic thinking;algorithmization;gamification;programmed learning;motivation
Abstrakt: Článek nastiňuje výzkum, který se týkal procesu rozvoje algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy jako jedné z jejich digitálních kompetencí s pomocí programované výuky a gamifikace. Nastolená problematika je řešena pomocí sestavení komplexního souboru učebních materiálů a výukových aktivit (jak v digitálním prostředí, tak tzv. „unplugged“ aktivit) a částečným převedením výuky do virtuálního algoritmizačního prostředí speciálně navržené aplikace Prográmko.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fiala.pdfPlný text556,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36143

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.