Title: Spolupráce veřejného a soukromého sektoru
Other Titles: Public Private Partership
Authors: Vondrášek, David
Advisor: Lindner Milan, Ing. Ph.D.
Referee: Louda Tomáš, JUDr. CSc.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37997
Keywords: ppp;veřejný sektor;soukromý sektor;rizika ppp;dbb;om;bot;dbfo;boo;výhody ppp;nevýhody ppp;české ppp projekty;visegrádská skupina
Keywords in different language: ppp;public private partnership;public administration;private sector;ppp risk;czech ppp projects;visegrad group
Abstract: Ústředním tématem této bakmalářské práce je spolupráce veřejného a soukromého sektoru. Projekty vznikající na bázi PPP mohou při vhodném rozdělení rizik ušetřit státnímu rozpočtu důležité finance a zároveň zajistit důležité infrastrukturální projekty a zvednout tak úroveň veřejných služeb. Cílem mé práce je porovnání dosavadních českých PPP projektů se zeměmi Visegrádské skupiny.
Abstract in different language: The main topic of this bachelor thesis is public-private partnership. Projects based on public-private partnership can, with appropriate risk-sharing, save the state budget, while ensuring important infrastructure projects and at the same time raising the level of public services. The goal of my work is to compare existing Czech PPP projects with the countries of Visegrad Group.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_David Vondrasek_CD.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFView/Open
Vondrasek - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce598,4 kBAdobe PDFView/Open
Vondrasek - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce528,1 kBAdobe PDFView/Open
Vondrasek - protokol BP.pdfPrůběh obhajoby práce262,47 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/37997

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.