Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorFrolová, Kamila
dc.contributor.refereeVaňková Jana, PhDr.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:58Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-06-25T12:36:58Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier87016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44727
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku jazykových dovedností studentů gymnázia. Hlavním cílem práce je porovnat jazykové dovednosti žáků čtyřletého a osmiletého gymnázia. Obsahem této bakalářské práce je teoretická část a praktická část. V teoretické části je vymezen vzdělávací systém v České republice, systém kurikulárních vzdělávacích dokumentů, mezinárodní výzkum v oblasti vzdělávání PISA, didaktický test, jeho vlastnosti a typy úloh. Praktická část obsahuje interpretaci výsledků výzkumu.cs
dc.format63 s., V s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87016-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjazykové dovednostics
dc.subjectčtyřleté gymnáziumcs
dc.subjectosmileté gymnáziumcs
dc.subjectčeský jazyk a literaturacs
dc.subjectrvpcs
dc.subjectšvpcs
dc.subjectdidaktický testcs
dc.subjectvzdělávací systém črcs
dc.subjectpisacs
dc.titleJazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnáziícs
dc.title.alternativeLanguage skills of four-year and the eight-year gymnasium studentsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the issue of Language skills of students of gymnasium. The main aim of thesis is to compare language skills of the four-year gymnasium and the eight-year gymnasium students. This bachelor thesis comprises a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines an educational system in the Czech Republic as well as a curricular educative documents system, an international survey PISA in the field of education, a didactic test, its features and types of tasks. The practical part includes an interpretation of the research results.en
dc.subject.translatedlanguage skillsen
dc.subject.translatedfour-year gymnasiumen
dc.subject.translatedeight-year gymnasiumen
dc.subject.translatedczech language and literatureen
dc.subject.translatedcurriculum framework (rvp)en
dc.subject.translatedschool curriculum (švp)en
dc.subject.translateddidactic testen
dc.subject.translatededucational system in cren
dc.subject.translatedpisaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jazykove dovednosti Frolova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
frolova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce207,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
frolova_vankova.pdfPosudek oponenta práce207,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
frolova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce54,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44727

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.