Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHrdlička, Milan
dc.contributor.authorHladová, Klára
dc.contributor.refereeMacháčková, Dita
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T07:00:46Z
dc.date.available2011-06-20cs
dc.date.available2013-06-19T07:00:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier47032
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4489
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá typy učení se a češtinou jako cizím jazykem (se zřetelem k prezentaci české deklinace). Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se věnuje nabývání jazykového kódu, gramatice. Vymezujeme pojmy učení, kognitivní a učební styly. Ve druhé části se zaměřujeme na sestavení dotazníku, který jsme rozdali zahraničním studentům. Analyzujeme, jaký způsob učení se českému jazyku (obzvláště deklinaci) využívají zahraniční studenti. Další část se věnuje rozebrání učebnic češtiny pro cizince. V poslední pasáži sestavujeme lingvodidaktická doporučení, která by měla pomoci učitelům a zahraničním studentům ve výuce českého jazyka jako jazyka cizího.cs
dc.format40 s. (66 714 znaků), 7s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnabývání jazykového kóducs
dc.subjectdeklinacecs
dc.subjectučenícs
dc.subjectučebnice češtiny pro cizincecs
dc.subjectlingvodidaktická doporučenícs
dc.titleTypy učení se a čeština jako cizí jazyk(se zřetelem k prezentaci české deklinace)cs
dc.title.alternativeTypes of learning and Czech as a foreing language (with respect to the presentation of Czech declension)en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the thesis is to analyse types of learning and Czech as a foreing language (with respect to the presentation of Czech declension). This work is divided into four parts. The theoretical part includes ways of acquiring language code and terms like cognitive styles and learning styles. Second part of my thesis involves evaluation of questionnaire. The questionnaire was distributed to foreing students of Bohemistic. The next part contains evaluation of selected textbooks of the Czech language for foreingers. The main focus is related to declension. At the end of the work we tried to gave some lingvodidactic recommendation.en
dc.subject.translatedacquiring language codeen
dc.subject.translateddeclensionen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedtextboox of czech for foreingersen
dc.subject.translatedlingvodidactic recommendationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_KlaraHladova.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hladova.pdfPosudek vedoucího práce40,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).hladova.pdfPosudek oponenta práce587,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).hladova.pdfPrůběh obhajoby práce174,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4489

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.