Název: Učivo o slovesech na 1. stupni ZŠ
Další názvy: Introducing verbs at primary school - methods and contents
Autoři: Dimová, Martina
Vedoucí práce/školitel: Vejvodová Jana, PaedDr. CSc.
Oponent: Vaňková Jana, PhDr.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45298
Klíčová slova: slovesa;mluvnické kategorie sloves;učivo o slovesech;dovednosti žáků 5. ročníku;jazykové učivo;komunikační a slohová výchova
Klíčová slova v dalším jazyce: verbs;grammatical categories of verbs;verb education;skill level of 5th grade students;study of language;education of communication and style
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá učivem o slovesech na 1. stupni základní školy. Porovnává učivo o slovesech v ucelených řadách učebnic pro 3. - 5. ročník ZŠ. Provádí výzkum, který zjišťuje stav znalostí mluvnických kategorií sloves u žáků 5. ročníku. Zahrnuje vlastní návrhy aktivit pro 3. - 5. ročník, které vedou k propojení jazykového učiva o slovesech s učivem komunikační a slohové výchovy.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis focuses on verb curriculum in elementary school from 3rd to 5th grade. It compares verb teaching in a full series of textbooks for 3rd to 5th grade of elementary school. Evaluates the 5th grade students level of understanding of grammatical categories of verbs. The thesis incorporates its own activities for 3rd to 5th grades of elementary school. The goal of the activities is to connect verb education with education of communication and style education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Dimova.pdfPlný text práce3,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dimova_vankova.pdfPosudek oponenta práce479,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dimova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce395,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dimova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce43,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45298

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.