Title: Všeobecná pohybová průprava v tělesné výchově dětí na 1.stupni základní školy
Other Titles: General motoric grounding in PE (physical education) for children at elementary school
Authors: Dyková, Andrea
Advisor: Kalistová Petra, Mgr.
Referee: Fajfrlíková Tereza, Mgr.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45308
Keywords: mladší školní věk;metodické karty;pohybové schopnosti;příprava na vyučovací jednotku.
Keywords in different language: children of school age;methodical cards;motor skills;preparation for a lesson
Abstract: V rámci diplomové práce budou vytvořeny metodické karty, které obsahují rozmanité hry, soutěže a cvičení, která vhodně motivují žáky mladšího školního věku a která zároveň rozvíjejí u dětí jejich pohybové schopnosti. V praktické části bude také zpracována metodika k těmto cvičením, která slouží jako příručka pro práci s těmito kartami. V teoretické části představím plán vyučovací jednotky, ve které bude zařazeno jedno nebo více z vypracovaných cvičení. V diplomové práci se zaměřím na rozdělení a charakteristiku pohybových schopností daného dětského období. S oporou literatury přiblížím mladší školní věk z hlediska psychického a tělesného vývoje. V teoretické části se také budu zabývat významem a celkovým přínosem pohybu pro žáky mladšího školního věku v tělesné výchově, ale také i všeobecně.
Abstract in different language: The thesis concerns itself with methodical cards containing various games, competitions, and exercises. These cards suitably motivate children of school age while developing their motor skills. The practical part of the thesis provides a methodology for such exercises and therefore also serves as a guide for working with these cards. The theoretical part presents a lesson plan which includes at least one of such exercises. My focus in the thesis is on the division and characteristics of motor skills of the given age period. Further, based on selected sources the school age is clarified in terms of mental and physical development of children. Additionally, the theoretical part engages in the importance and overall benefits of physical exercising for children of school age not only in physical education but in general as well.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Projekt_Dykova.pdfPlný text práce194,58 kBAdobe PDFView/Open
Dykova A. - VP.pdfPosudek vedoucího práce47,15 kBAdobe PDFView/Open
Dykova A. - OP.pdfPosudek oponenta práce128,47 kBAdobe PDFView/Open
Dykova A..pdfPrůběh obhajoby práce155,28 kBAdobe PDFView/Open
Dykova_DP_bez_priloh.pdfVŠKP - příloha2,08 MBAdobe PDFView/Open
Dykova_DP_final.pdfVŠKP - příloha4,67 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45308

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.