Title: Tourismuswerbung in ausgewählten deutschen Bundesländern: Analyse und Vergleich aktueller Publikationen
Other Titles: Tourism Advertisement in Selected Federal States of Germany: Analysis and Comparison of Current Publications
Authors: Kudrnová, Anna
Advisor: Heitz Gisela, M.A.
Referee: Smolíková Marie, PhDr.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/46859
Keywords: turistické prospekty;bavorsko;severní porýní-vestfálsko;turistické cíle;reklama;analýza
Keywords in different language: tourismuswerbung;bayern;nordrhein-westfalen;touristische ziele;werbung;analyse
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá turistickými prospekty ve spolkových zemích Bavorsko a Severní Porýní-Vestfálsko, které jsou analyzovány ze stylistické i jazykové stránky. Jde o prospekty oblíbených turistických cílů v těchto vybraných spolkových zemích a způsob, jakým jsou prezentovány jak v tištěných materiálech, tak na internetu. Teoretická část se věnuje turismu obecně, historii reklamy a analýze částí, z kterých se reklama skládá. V této části jsou popsána kritéria, podle kterých jsou reklamní prospekty později analyzovány. V praktické části jsou všechny objekty krátce představeny a analyzovány. Analýza se skládá ze dvou částí, obsahové a jazykové části. Cílem této práce je analýza a srovnání prospektů určitého objektu z jedné spolkové země se srovnatelným nebo podobným objektem z druhé spolkové země. Na závěr jsou ve shrnutí prezentovány výsledky analýzy.
Abstract in different language: Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit den Tourismuswerbungen im Bundesland Bayern und Nordrhein-Westfalen, die aus der stilistischen und sprachlichen Seite analysiert werden. Es geht um die Prospekte der beliebten Tourismusziele in diesen ausgewählten Bundesländern und die Weise, wie sie präsentiert werden, sowohl als gedruckte Materialien als auch als Internetmaterialen. Der theoretische Teil widmet sich dem Tourismus allgemein, der Geschichte der Werbung und der Analyse der Bestandteile der Werbung. In diesem Teil werden die Kriterien beschrieben, nach denen die Werbeprospekte später analysiert werden. Im praktischen Teil werden alle Objekte kurz vorgestellt und analysiert. Die Analyse besteht aus zwei Teilen, einem inhaltlichen und einem sprachlichen Teil. Das Ziel dieser Arbeit ist die Analyse und der Vergleich der Prospekte eines bestimmten Objektes aus dem ersten Bundesland mit einem vergleichbaren oder ähnlichen Objekt aus dem zweiten Bundesland. Zum Schluss werden die Analyseergebnisse in der Zusammenfassung präsentiert.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KUDRNOVA_PDF.pdfPlný text práce14,75 MBAdobe PDFView/Open
Kudrnova_vedouci GH.pdfPosudek vedoucího práce1,26 MBAdobe PDFView/Open
BP_Kudrnova_posudek_oponentMS.docPosudek oponenta práce32 kBMicrosoft WordView/Open
Kudrnova.pdfPrůběh obhajoby práce270,99 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/46859

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.