Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRybáčková, Nikola
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89258
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47924-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky společnosti LKQ CZ s.r.o., konkrétně značky Auto Kelly. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky a návrh opatření. V první části práce jsou za využití odborné literatury charakterizovány klíčové pojmy potřebné k pochopení řešené problematiky. Druhá část práce popisuje vybranou společnost a její produkty a služby. Praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky prováděný za pomoci dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou následně analyzovány a jsou navržena opatření, která mohou přispět ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků společnosti.cs
dc.format59 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleAnalýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of customer satisfaction and loyalty of the selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted bachelor thesis is focused on the issue of customer satisfaction and loyalty of the selected store of LKQ CZ s.r.o., specifically the Auto Kelly brand. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction and loyalty of the selected store and to make proposal of recommendations. First part of the thesis characterizes the key terms necessary for understanding the researched area, based on professional literature research. The second part describes the selected company and its products and services. The empirical part of the thesis includes marketing research of customer satisfaction and loyalty of the selected store conducted using a questionnaire survey. Subsequently, the results of the research are analysed and recommendations are proposed, which can help improve customer satisfaction and loyalty.en
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedloyaltyen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rybackova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rybackova-n-v.pdfPosudek vedoucího práce113,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rybackova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce225,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47924

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.