Title: Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti
Other Titles: Analysis of customer satisfaction and loyalty of the selected company
Authors: Rybáčková, Nikola
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47924
Keywords: spokojenost;loajalita;zákazník;marketingový výzkum
Keywords in different language: satisfaction;loyalty;customer;marketing research
Abstract: Předložená bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky společnosti LKQ CZ s.r.o., konkrétně značky Auto Kelly. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky a návrh opatření. V první části práce jsou za využití odborné literatury charakterizovány klíčové pojmy potřebné k pochopení řešené problematiky. Druhá část práce popisuje vybranou společnost a její produkty a služby. Praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky prováděný za pomoci dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou následně analyzovány a jsou navržena opatření, která mohou přispět ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků společnosti.
Abstract in different language: The submitted bachelor thesis is focused on the issue of customer satisfaction and loyalty of the selected store of LKQ CZ s.r.o., specifically the Auto Kelly brand. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction and loyalty of the selected store and to make proposal of recommendations. First part of the thesis characterizes the key terms necessary for understanding the researched area, based on professional literature research. The second part describes the selected company and its products and services. The empirical part of the thesis includes marketing research of customer satisfaction and loyalty of the selected store conducted using a questionnaire survey. Subsequently, the results of the research are analysed and recommendations are proposed, which can help improve customer satisfaction and loyalty.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Rybackova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFView/Open
rybackova-n-v.pdfPosudek vedoucího práce113,72 kBAdobe PDFView/Open
Rybackova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce225,3 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47924

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.