Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKarpíšková Šárka, Mgr.
dc.contributor.authorPourová, Petra
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:23Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:21:23Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier87043
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48336-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výzkumem didaktických her rozvíjející komunikační dovednosti ve výuce anglického jazyka na prvním stupni. Teoretická část je věnována rozvoji jazykové komunikace, komunikačním dovednostem v anglickém jazyce v souladu s RVP a poukazuje na důležitost hry v životě dítě a v současném vzdělávání. Studie je dále zaměřena na didaktickou jazykovou hru, její cíle, požadavky, vedení a klasifikaci. Závěr kapitoly je věnován osvědčeným didaktickým hrám z praxe, které rozvíjí komunikaci. V praktické části jsou získána data prostřednictvím výzkumu rozhovoru, na jejichž základě jsou vyvozeny jeho závěry. Ty ukazují, že didaktické jazykové hry zaujímají svou velkou důležitost při rozvíjení komunikačních dovedností. Patří k nim zejména komunikační hry, které jsou využívány hlavně na začátku hodiny k procvičení učiva. V závěru práce jsou vyslovena pedagogická doporučení, dále jsou zmíněny faktory, které mohly šetření ovlivnit, a také jsou navrhnuty náměty k dalšímu, rozšiřujícímu výzkumu.cs
dc.format82 s. (165 000)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdětská hracs
dc.subjectdidaktická jazyková hracs
dc.subjectklasifikace didaktických jazykových hercs
dc.subjectvýuka anglického jazykacs
dc.subjectjazyková komunikacecs
dc.subjectkomunikační dovednostics
dc.titleJak mohou hry rozvíjet komunikační dovednosti u žáků na 1.st. ZŠcs
dc.title.alternativeUsing games to develop young learners´communicative skillsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the research of didactic games developing communication skills in the teaching of the English language at the Primary school. The theoretical part of the thesis describes the development of language communication, communication skills in English and points to the importance of play in the life of a child and in current education. The study is further focused on the didactic language game, its goals, requirements, leadership and its classification. The conclusion of the chapter is devoted to proven didactic games from practice, which develop communication. In the practical part, through the research of the interview, data were obtained, on the basis of which its conclusions were drawn. These show that didactic language games are of great importance in developing communication skills. These include, in particular, communication games, which are used mainly at the beginning of the lesson to practice the curriculum. At the end of the thesis, pedagogical recommendations are made, the factors that may have influenced the survey are mentioned, as well as suggestions for further, expanding research.en
dc.subject.translatedchild's playen
dc.subject.translateddidactic language gameen
dc.subject.translatedclassification of didactic language gamesen
dc.subject.translatedenglish language teachingen
dc.subject.translatedlanguage communicationen
dc.subject.translatedcommunication skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Pourova.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Pourova.pdfPrůběh obhajoby práce340,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Karp_Pourova.pdfPosudek vedoucího práce41,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Kleck_Pourova.pdfPosudek oponenta práce46,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48336

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.