Název: Analýza tematického okruhu Rozmanitost přírody ve vydaných učebnicích vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Autoři: Křížová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Šafránková Dagmar, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49963
Klíčová slova: analýza;učebnice;primární vzdělávání;rozmanitost přírody;didaktická vybavenost učebnic;obtížnost textu;nakladatelství učebnic přírodovědy
Klíčová slova v dalším jazyce: analysis;textbook;primary education;nature diversity;didactic content of textbooks;difficulty of text;nature science publisher
Abstrakt: Tato diplomová práce analyzuje tematický okruh Rozmanitost přírody ve vydaných školních učebnicích primárního vzdělávání. Tuto analýzu provádí z hlediska didaktické vybavenosti učebnic a z hlediska obtížnosti textu. Analýza je prováděna v učebnicích prvouky a přírodovědy prvního stupně základního vzdělávání. V této práci je také podrobně popsán vzdělávací obsah zkoumaných učebnic a jsou zde uvedeny a shrnuty výhody a nevýhody jednotlivých učebnic.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis analyzes thematic area The Diversity of Nature Published in Primary School Education Textbooks. It is made in terms of didactic content of textbooks and in terms of difficulty of texts. The analyzis has been executed in natural science and biological textbooks for primary school. You can find there a detail description of educational content of examined textbooks and whole summary of advantages and disadvantages of each textbook.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Krizova.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krizova VP.pdfPosudek vedoucího práce75,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krizova OP.pdfPosudek oponenta práce132,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krizova O.pdfPrůběh obhajoby práce919,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49963

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.