Název: Praktické využití kinestetického učebního stylu ve vyučovacích hodinách přírodopisu na 2. stupni základních škol
Další názvy: Practical application of kinesthetic learning style in lessons at the 2nd grade of primary schools
Autoři: Sedláčková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Špottová Petra, Mgr. Ph.D.
Oponent: Valach Petr, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50000
Klíčová slova: pohybové aktivity;přírodopis;učení;základní škola;starší školní věk
Klíčová slova v dalším jazyce: moving activities;biology;learning;elementary school;older school age
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o důležitosti pohybu a aktivního zapojení žáků během vyučování. Seznamuje a poukazuje na význam pohybu u dětí staršího školního věku a jeho souvislost s procesem učení. Dále obsahuje metodický materiál pro využití kinestetického učebního stylu v hodinách přírodopisu. Součástí je sbírka pohybových aktivit, které lze uzpůsobit do jiných předmětů.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis focuses on the importance of movement and pupils engagement in learning activities. It discusses the significance of physical movement of older pupils and its connection to learning. Part of this thesis contains a set of methodical meterials developed to benefit from the use of kinesthetic learning within biology classes. Those activities are designed to modified and used in other subjects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova-prace-Sedlackova-Lucie-pdf.pdfPlný text práce3,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni-VP-SEDLACKOVA 2022.pdfPosudek vedoucího práce150,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedlackova Lucie.docPosudek oponenta práce85 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Sedlackova L..pdfPrůběh obhajoby práce46,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50000

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.