Název: Interaktivní displej pro podporu výuky v mateřské škole
Další názvy: Interactive display for support learning in the kindergarden
Autoři: Schejbal, Jaromír
Vedoucí práce/školitel: Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50138
Klíčová slova: ict;informační a komunikační technologie;interaktivní displej;předškolní vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: ict;information and communication technologies;interactive display;preschool education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku informačních a komunikačních technologií v předškolním vzdělávání, konkrétněji pak na interaktivní displej. Cílem této práce bylo zjistit, jaké technologie jsou využívány pro podporu výuky v předškolním vzdělávání. A hlavně navržení infografiky pro pedagogy mateřských škol, kteří aktivně informační technologie využívají. Samotná infografika má pak usnadňovat zapojení interaktivního displeje do výuky v mateřských školách a usnadňovat pedagogům jejich činnost. Byla sepsána rešerše zabývající se touto problematikou. Následně proběhly polostrukturované rozhovory s ředitelkami mateřských škol. Na základě výsledků polostrukturovaných rozhovorů bylo možné sestavit cílený dotazník a provést online dotazníkové šetření. Pomocí výsledků z dotazníku, pak bylo možné navrhnout infografiku. Tato infografika již byla zacílena na konkrétní problémy uživatelů ICT. Na které poukázaly výsledky rozhovorů a vyhodnocení dotazníků. Následně vytvořená infografika bude poskytnuta všem respondentům. A bude sloužit i jako zpětná vazba na jejich vyplněné dotazníky.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on information and communication technologies issues in pre-school education, more specifically on the interactive display. The aim of this thesis was to find out what technologies are used to support teaching in preschool education. Especially, to create a design of infographics for kindergarten teachers, who actively use information technologies. The infographics should facilitate the involvement of interactive displays in kindergarten teaching and to make learning activities easier for teachers. At first research was conducted. Subsequently, semi-structured interviews took place with kindergarten principals. Based on the results in semi-structured interviews, it was possible to compile a targeted questionnaire and conduct an online survey. The results of the questionnaire were elaborated into the infographics. These infographics target the specific problems of ICT users, which have arisen during the interviews and in the evaluation of the questionnaires. The subsequently created infographics will be provided to all respondents. And it will also serve as feedback on their completed questionnaires.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
P19B0013K.pdfPlný text práce2,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce50,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
protokol Schejbal.pdfPrůběh obhajoby práce237,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50138

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.