Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠindelářová, Anna
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-16
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:07Z-
dc.date.available2022-5-18
dc.date.available2023-08-02T10:43:07Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier91317
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53280-
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v prostoru obsahuje tři části - teoretickou, metodologickou a experimentální. Teoretická část se věnuje základním matematickým představám, prostorové orientaci, prostorové inteligenci, vývoji prostorových směrů, prostorové paměti, oslabení prostorového vnímání a jsou zde vypsány náměty aktivit pro rozvoj orientace v prostoru u dětí v předškolním věku od 3 do 6 let. Metodologická část určuje cíle, metody, podmínky a osnovu k scénáři experimentu. Dočteme se zde zadání jednotlivých úkolů, a jaká terminologie byla během experimentu využívána. Dále zde popisuji kritéria hodnocení pro splnění úkolu a kritéria pro vyhodnocení obtížnosti jednotlivých úkolů. Experimentální část se zaměřuje na charakteristiku mateřské školy a jednotlivých dětí zúčastňující se experimentu. Je zde představen scénář k jednotlivým úkolům. Následně v této části popisuji průběh realizace a vyhodnocení experimentu.cs
dc.format72 stran
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectprostorová orientacecs
dc.subjectvývoj prostorových směrůcs
dc.subjectprostorová paměťcs
dc.subjectoslabení prostorového vnímánícs
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole orientovat se v prostorucs
dc.title.alternativeSpatial orientation skills of preschool childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses spatial orientation skills of preschool children. It consists of three parts - a theoretical, methodological and experimental. The theoretical part introduces basic mathematical concepts, spatial orientation, spatial intelligence, development of spatial directions, spatial memory and weakening of spatial perception. In this part you can also find a list of activities suitable for the development of spatial orientation suggested for 3 to 6 year old preschool children. The methodological part of the thesis sets goals, methods, conditions and outline of the experiment scenario. There is also a description of individual tasks and terminology used during the experiment. It deals with evaluation criteria for completing the task and the criteria for evaluating the difficulty of individual tasks. The experimental part is focused on the characteristics of the kindergarten and individual children participating in the experiment. A scenario for each task is presented here. Subsequently, in this section I describe the course of implementation and evaluation of the experiment.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedspatial orientationen
dc.subject.translateddevelopment of spatial directionsen
dc.subject.translatedspatial memoryen
dc.subject.translatedweakening of spatial perceptionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Schopnost deti v materske skole orientovat se v prostoru_Anna_Sindelarova.pdfPlný text práce6,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Sindelarova.pdfPosudek oponenta práce105,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce61,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce336,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53280

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.