Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorViktorová, Kateřina
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55955-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problémy a bariéry spojené s bezobalovým nakupováním v kontextu rostoucí popularity udržitelných spotřebitelských zvyků. Bezobalové obchody se stávají stále důležitější součástí maloobchodního sektoru. Cílem práce je identifikovat a zhodnotit hlavní překážky, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při volbě bezobalového nakupování. Analýza dat, zejména prostřednictvím dotazníkového šetření, odhaluje hlavní bariéry ovlivňující chování spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Na základě těchto poznatků jsou navržena doporučení a strategie pro odstranění identifikovaných překážek a podporu rozvoje tohoto udržitelného obchodního modelu. Práce přináší lepší porozumění dynamice bezobalového nakupování a může poskytnout užitečné informace pro obchody, které se snaží o ekologičtější a udržitelnější způsob nakupování.cs
dc.format75 s (87 403 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectzero wastecs
dc.subjectminimalizace odpaducs
dc.subjectbariéry nákupucs
dc.subjectbez obalucs
dc.titleVýzkum povědomí o problematice bezobalového nakupovánícs
dc.title.alternativeAwareness research on the issue of packaging-free shoppingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the issues and barriers associated with zero-waste shopping in the context of the growing popularity of sustainable consumer habits. Zero-waste stores are becoming an increasingly important part of the retail sector. The aim of the work is to identify and evaluate the main obstacles influencing consumer decision-making when choosing zero-waste shopping. Data analysis, especially through questionnaire surveys, reveals the primary barriers influencing consumer behavior in zero-waste stores. Based on these findings, recommendations and strategies are proposed to overcome the identified obstacles and support the development of this sustainable business model. The work contributes to a better understanding of the dynamics of zerowaste shopping and can provide useful information for businesses seeking a greener and more sustainable way of shoppingen
dc.subject.translatedzero wasteen
dc.subject.translatedwaste reductionen
dc.subject.translatedpurchase barriersen
dc.subject.translatedpackage-free shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARKA 2024.pdfPlný text práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Viktorova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce122,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Viktorova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce124,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55955

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.