Název: Mystery shopping v bankovnictví
Další názvy: Mystery shopping in the banking
Autoři: Horák, Denis
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Turchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55957
Klíčová slova: marketing;marketingový výzkum;mystery shopping;bankovnictví;klientský zážitek
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing research;mystery shopping;banking;customer experience
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum technikou mystery shopping. Tato technika se používá při měření kvality poskytovaných služeb zákazníkům v široké škále odvětví. Teoretická část této práce poskytuje čtenáři teoretické znalosti z oblasti marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu, které jsou později využity v praktické části práce. Část praktická obsahuje představení vybraných subjektů zkoumání, který mi jsou konkrétní pobočky Česká Spořitelny a Československé obchodní banky. Dále je součástí této části práce příprava, provedení i vyhodnocení výzkumu. Pro úspěšné splnění všech cílů této práce, autor uvádí doporučení ke zlepšení úrovně poskytovaných služeb na základně zjištěných nedostatků.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis focuses on marketing research using mystery shopping technique. This technique is used in measuring the quality of service provided to customers in a wide range of industries. The theoretical part of this thesis provides the reader with the theoretical knowledge of marketing of banking services and marketing research, which is later used in the practical part of the thesis. The practical part includes the introduction of the selected research subjects, which are the specific branches of Česká Spořitelna and Československá obchodní banka. Furthermore, this part of the thesis includes the preparation, execution, and evaluation of the research. In order to successfully meet all the objectives of this thesis, the author provides recommendations to improve the level of services provided based on the identified deficiencies.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Horak.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horak_Denis_v.pdfPosudek vedoucího práce121,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horak_Denis_o.pdfPosudek oponenta práce119,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.