Název: Spokojenost seniorů s lázněmi a lázeňskými službami
Další názvy: Satisfaction of seniors with the spa and spa services
Autoři: Řezáčková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55990
Klíčová slova: lázeňské služby;lázeňství;nové trendy;orea spa hotel cristal;segment seniorů
Klíčová slova v dalším jazyce: spa services;spa;new trends;orea spa hotel cristal;senior segment
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností seniorů s lázněmi a lázeňskými službami. Teoretická část práce se zaměřuje na lázeňský cestovní ruch, kde jsou zkoumány předpoklady rozvoje lázeňství, jeho význam a přínosy. Je zde popsáno lázeňství v České republice a aktuální trendy v oblasti lázeňství. Dále jsou zde vymezeny jednotlivé lázeňské služby a segmentace trhu, která je zaměřena na segment seniorů. Výzkum byl proveden prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s klienty MUDr. Zdeňka Šose, kteří navštěvují lázeňské zařízení Orea Spa Hotel Cristal v Mariánských Lázních. Hlavním cílem práce je zjistit, jak jsou senioři spokojeni s tímto lázeňským zařízením, jeho poskytovanými lázeňskými službami, a co by se případně dalo zlepšit, aby daný segment dosáhl maximálního komfortu a pohody během pobytu v lázních. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro možné změny a zlepšení ve službách lázeňského zařízení, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti seniorů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the satisfaction of seniors with spas and spa services. The theoretical part of the thesis focuses on spa tourism, where the prerequisites for the development of the spa industry, its benefits, are examined. Spas in the Czech Republic and current trends in spas are described here. Furthermore, individual spa services and market segmentation, which is focused on the senior segment, are defined here. The research was conducted through semi-structured interviews with clients of MUDr. Zdeněk Šos, who visit the Orea Spa Hotel Cristal in Mariánské Lázně. The main goal of the work is to find out how seniors are satisfied with the spa facility, the spa services provided by them, and what could possibly be improved so that the given segment achieves maximum comfort and well-being during their stay in the spa. At the end of the thesis, recommendations are given for possible changes and improvements in the services of the spa facility, which could contribute to increasing the satisfaction of seniors.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Rezackova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina_Rezackova_V.pdfPosudek vedoucího práce124,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rezacova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce122,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55990

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.