Název: | Domácí násilí u žáků II. stupně ZŠ v M. Touškově |
Další názvy: | Domestic violence in students of second grade in primary school in M. Touškov |
Autoři: | Lukešová, Veronika |
Vedoucí práce/školitel: | Mošna, Karel |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5624 |
Klíčová slova: | domácí násilí;syndrom CAN;týrání;zneužívání;zanedbávání;sociální práce;terapie dítěte;trestání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | domestic violence;syndrome CAN;abuse;neglect;social work;child therapy;punishment |
Abstrakt: | Práce se věnuje domácímu násilí u dětí. Obsahuje kapitolu o domácím náilí obecně, kapitolu o syndromu CAN, dále o sociální oráci s ohroženou rodinou a o způsobech terapie dítěte. Ve výzkumné části práce se zjišťuje jestli je některý ze žáků ohrožen domácím násilím a způsoby trestů, kterými jsou žáci nejčastěji trestáni. Jako výzkumná metoda byl zvolen dotazník. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The work deals with domestic violence in children. It contains a chapter of domestic violence general chapter on the CAN syndrome, as well as on social work with families at risk and ways of therapy the child. In the research part of the work shall be ascertained whether are pupils at risk of domestic violence and how often are students punished. As a research method chosen was a questionnaire. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarkska prace.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lukesova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 18,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lukesova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 180,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lukesova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5624
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.