Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHorová, Eva
dc.contributor.refereeHlaváček Petr, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:38Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:13:38Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-24
dc.identifier96592
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57156-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vznikem a následným vývojem občanské výchovy jako samostatného předmětu na území ČR do roku 1918. Má pozornost je zaměřená na základní, dříve občanské, školy. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá školstvím v jednotlivých historických etapách, konkrétně se poté zaměřuje na podobu občanské výchovy. Praktická část se skládá z analýzy tří učebnic z odlišných historických období.cs
dc.format45 s. (83 123 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectobčanská výchovacs
dc.subjectvývojcs
dc.subjectprvní republikacs
dc.subjectkomunismuscs
dc.subjectsoučasnostcs
dc.subjectškolstvícs
dc.subjectučebnicecs
dc.titleVývoj výchovy k občanství na území ČR od roku 1918cs
dc.title.alternativeThe Development of Civics in the Territoryof Czech Republic since 1918en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programObčanská výchova se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the origin and resulting development of civic education as an isolated subject in the Czech Republic until 1918. My attention is focused on elementary, formerly civic, schools. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with education in individual historical stages, specifically focusing on the form of civic education. The practical part consists of the analysis of three textbooks from different historical periods.en
dc.subject.translatedcivic educationen
dc.subject.translateddevelopmenten
dc.subject.translatedfirst republicen
dc.subject.translatedcommunismen
dc.subject.translatedpresenten
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedtextbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Horova .pdfPlný text práce907 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horova Eva V.pdfPosudek vedoucího práce190,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horova Eva O.pdfPosudek oponenta práce122,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horova Eva P.pdfPrůběh obhajoby práce58,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57156

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.