Title: | Příprava žáků středních pedagogických škol k inkluzivnímu vzdělávání |
Other Titles: | Preparation of pedagogy school students for inclusive education |
Authors: | Šottová, Veronika |
Advisor: | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57262 |
Keywords: | inkluze;inkluzivní vzdělávání;střední pedagogická škola;pedagogické lyceum;příprava budoucích pedagogů |
Keywords in different language: | inclusion;inclusive education;pedagogical school;pedagogical lyceums;preparation of future educators |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá přípravou budoucích pedagogů k působení v inkluzivním prostředí. Teoretická část práce se opírá o základní východiska inkluze a inkluzivního vzdělávání a ve výzkumné části se autorka zabývá tím, jak jsou žáci pedagogických lyceí připravováni k jejich budoucímu působení v prostředí inkluzivního školství. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis focuses on preparing future educators for work in inclusive environments. The theoretical part of the thesis is based on the fundamental principles of inclusion and inclusive education, while the research section examines how students of pedagogical lyceums are being prepared for their future roles in inclusive education settings. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 729,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sottova posudek BP.pdf | Posudek vedoucího práce | 965,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sottova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 75,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sottova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 32,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57262
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.