Název: Real-time animation of underbrush
Autoři: Endo, Luis Carlos Yano
Morimoto, Carlos Hitoshi
Fabris, Antonio Elias
Citace zdrojového dokumentu: WSCG ’2003: Short papers: The 11-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2003, 3.-7, p. 41-48.
Datum vydání: 2003
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/J17.pdf
http://hdl.handle.net/11025/6162
ISBN: 80-903100-1-X
Klíčová slova: real-time animace;porost;real-time vykreslování
Klíčová slova v dalším jazyce: real-time animation;underbrush;real-time rendering
Abstrakt: Modeling natural phenomena is a problem that has been studied for a long time in Computer Graphics. A problem that currently arises is how to render and animate realistically natural phenomena in real-time. This paper presents a technique to model underbrush with fast and realistic animation. Pre-computations and a simplified physically based model were developed to achieve the work’s proposal.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2003: Short papers

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
J17.pdfPlný text843,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/6162

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.