Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavík, Jan | |
dc.contributor.author | Piskáčková, Anna | |
dc.contributor.referee | Lukavský, Jindřich | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:29:32Z | - |
dc.date.available | 2009-12-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:29:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier | 36768 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7312 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá objasněním problematiky námětu, konceptu a prekonceptu ve výtvarné výchově. V první teoretické části se zaměřuje na zkoumání jednotlivých pojmů a jejich zasazení do oborového jazyka. Také se věnuje mapování nejdůležitějších složek výuky, kterých se následně drží při analýze konkrétních výtvarných hodin. V druhé části se věnujeme analýze nejdříve průběhu hodin a poté úloze námětu, konceptu a prekonceptů při konkrétní výuce. V poslední části vyvozujeme závěry, které vycházejí z analýz výtvarných hodin. Zajímáme se o zastoupení námětu, konceptu a prekonceptu v hodinách výtvarné výchovy, zkoumáme jejich důležitost při výuce a zasazujeme zobecněné výsledky výzkumu do širších kontextů. | cs |
dc.format | 94 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=36768 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | námět | cs |
dc.subject | koncept | cs |
dc.subject | prekoncept | cs |
dc.subject | RVP G | cs |
dc.title | Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově | cs |
dc.title.alternative | Subject, concept and preconcept in the art education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with explanation of terms topic, concept and pre-concept in art education. First theoretical part is focused on studying terms and their inclusion to specialized language. This part is also mapping the most important segments of education. These segments are used for analysis of specific art lessons. Second part works with analysis of lessons and role of topic, concept and pre-concept. Conclusions from analysis of lessons are deduced in last part. This part is particularly focused on presence of topic, concept and pre-concept in art lessons and their importance during these lessons. The results are connected with broader context. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | topic | en |
dc.subject.translated | concept | en |
dc.subject.translated | pre-concept | en |
dc.subject.translated | RVP G | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Vv_Piskackova_2013-1.pdf | Plný text práce | 3,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Piskackova-Scan-vedouci-Slavik-2013.PDF | Posudek vedoucího práce | 2,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Piskackova-Scan-oponent-Lukavsky-2013.PDF | Posudek oponenta práce | 1,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Piskackova Anna_2013.PDF | Průběh obhajoby práce | 1,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7312
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.