Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPařízková, Alena
dc.contributor.authorŠmídová, Marcela
dc.contributor.refereeŠtípková, Martina
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:45:50Z
dc.date.available2012-05-10cs
dc.date.available2014-02-06T12:45:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier50949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8892
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na téma vzdělanostních nerovností v České republice. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňuje institucionální zázemí škol motivaci vyučujících na českých základních a praktických školách. Za tímto účelem byla použita kvalitativní metodologie, jejíž součástí byl sběr dat pomocí hloubkových rozhovorů pomocí návodu. Empirická práce rovněž zahrnovala předvýzkum, jehož cílem bylo usnadnění vstupu do zkoumaného prostředí. Výsledkem práce je zjištění, že institucionální zázemí silně ovlivňuje motivaci vyučujících. Nejsilněji působily dva faktory, které se vzájemně ovlivňovaly: vybavenost či možnosti pracovního prostředí a vztahy s vyučovanými žáky a žákynemi.cs
dc.format98 s. (140 931 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákladní školycs
dc.subjectpraktické školycs
dc.subjectselektivita vzdělávacího systémucs
dc.subjectdiferenciace vzdělávacího systémucs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectvliv institucionálního ukotvenícs
dc.titleRole učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických školcs
dc.title.alternativeThe Role of Teachers in the Process of Reproduction of Educational Inequalities - The Case of Practical Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis was focused on the issue of educational inequalities of Czech Republic. The aim of the thesis was find out, how the institutional background of schools influences the motivation of teachers of Czech basic and special schools. The qualitative methodology was used. It included semi-structured interviews. The empirical phase included preliminary research, which caused the entry into the studied environment easier. The finding of my thesis is that the institutional background influences the motivation of teachers strongly. Two main factors were found: the equipment or possibilities of working place and relationships between teachers and pupils. These factors were strongly interacting.en
dc.subject.translatedbasic schoolsen
dc.subject.translatedspecial schoolsen
dc.subject.translatedselectivity of educational systemen
dc.subject.translateddifferentiation of educational systemen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedimpact of institutionl backgrounden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Smidova Marcela.pdfPlný text práce552,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova_VED .pdfPosudek vedoucího práce106,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
smidova_op.docPosudek oponenta práce53 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Smidova.JPGPrůběh obhajoby práce199,06 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8892

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.