Název: | Místní region ve výuce na základní škole (na příkladu regionu Vimpersko) |
Další názvy: | Local region in education at primary school (for example, the region Vimperk) |
Autoři: | Lencová, Jitka |
Vedoucí práce/školitel: | Novotná, Marie |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/8970 |
Klíčová slova: | místní region;geografický projekt;základní škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | local region;geographical project;primary school |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá místním regionem ve výuce na základní škole. Práce je zaměřena na vytvoření geografického projektu, který by měl dětem lépe přiblížit místo jejich bydliště. Práce obsahuje podrobný postup při realizaci samotném projektu, pracovní list pro návštěvu muzea. Vytvoření geografického projektu má zajímavou formou dětem přiblížit život v šumavském městě, poznat historii svého města a získat pozitivní vztah k Vimpersku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with topic of a local region in elementary school teaching. My thesis focuses on creation of a geographical project which should better acquiant children with their place of birth. The thesis contents a detailed procedure for implementation of the project and a worksheet. Creation of the geographical project should bring children to life of the town of Šumava in an interesting way, help them learn about the history of their hometown and to gain positive relation with the region. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Rigorózní práce / Rigorous theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
JITKA LENCOVA.pdf | Plný text práce | 1,77 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lencova v.pdf | Posudek vedoucího práce | 604,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lencova o.pdf | Posudek oponenta práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lencova.pdf | Průběh obhajoby práce | 157,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8970
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.