Název: Výuka minulých časů pomocí jednoduchých pohádek
Další názvy: Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales
Autoři: Šlégrová, Gabriela
Vedoucí práce/školitel: Lišková, Libuše
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19653
Klíčová slova: jednoduché pohádky;výuka anglické gramatiky;žáci druhého stupně;motivace;puberta;minulý čas
Klíčová slova v dalším jazyce: repetitive fairy tales;teaching past tenses;lower secondary learners;motivation;pubescence;teaching grammar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá výukou minulého času v anglickém jazyce u žáků druhého stupně s použitím jednoduchých pohádek. Cílem práce je zjistit, co se žáci díky nim naučí a do jaké míry jsou schopni nově nabyté znalosti aplikovat. Výzkum probíhal na základní škole se žáky 6. třídy a byla použita kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu ukazují, že jednoduché pohádky ve výuce anglického jazyka jsou vhodné spíše jako doplňkový materiál.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the use of repetitive fairy tales in teaching English past simple tense to lower secondary learners. The aim of this work was to find out, what the pupils learn from them and to which extend. The research was held in a primary school with the 6th-grade pupils and a qualitative method was used. The results of the research show repetitive fairy tales and rhymes as a suitable additional material in English language classes.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP GABRIELA SLEGROVA.pdfPlný text práce5,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Slegrova - pos. vedLL0001.pdfPosudek vedoucího práce861,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Slegrova - pos. opon DH0001.pdfPosudek oponenta práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Slegrova - prubeh obh0001.pdfPrůběh obhajoby práce518,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19653

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.