Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lišková, Libuše | |
dc.contributor.author | Šlégrová, Gabriela | |
dc.date.accepted | 2015-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:31Z | - |
dc.date.available | 2013-12-09 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-25 | |
dc.identifier | 59929 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19653 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá výukou minulého času v anglickém jazyce u žáků druhého stupně s použitím jednoduchých pohádek. Cílem práce je zjistit, co se žáci díky nim naučí a do jaké míry jsou schopni nově nabyté znalosti aplikovat. Výzkum probíhal na základní škole se žáky 6. třídy a byla použita kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu ukazují, že jednoduché pohádky ve výuce anglického jazyka jsou vhodné spíše jako doplňkový materiál. | cs |
dc.format | 41 s. (75 951 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59929 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jednoduché pohádky | cs |
dc.subject | výuka anglické gramatiky | cs |
dc.subject | žáci druhého stupně | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | puberta | cs |
dc.subject | minulý čas | cs |
dc.title | Výuka minulých časů pomocí jednoduchých pohádek | cs |
dc.title.alternative | Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the use of repetitive fairy tales in teaching English past simple tense to lower secondary learners. The aim of this work was to find out, what the pupils learn from them and to which extend. The research was held in a primary school with the 6th-grade pupils and a qualitative method was used. The results of the research show repetitive fairy tales and rhymes as a suitable additional material in English language classes. | en |
dc.subject.translated | repetitive fairy tales | en |
dc.subject.translated | teaching past tenses | en |
dc.subject.translated | lower secondary learners | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | pubescence | en |
dc.subject.translated | teaching grammar | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP GABRIELA SLEGROVA.pdf | Plný text práce | 5,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Slegrova - pos. vedLL0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 861,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Slegrova - pos. opon DH0001.pdf | Posudek oponenta práce | 1,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Slegrova - prubeh obh0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 518,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19653
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.