Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Libuše
dc.contributor.authorŠlégrová, Gabriela
dc.date.accepted2015-08-27
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:31Z-
dc.date.available2013-12-09cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:31Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-25
dc.identifier59929
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19653
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou minulého času v anglickém jazyce u žáků druhého stupně s použitím jednoduchých pohádek. Cílem práce je zjistit, co se žáci díky nim naučí a do jaké míry jsou schopni nově nabyté znalosti aplikovat. Výzkum probíhal na základní škole se žáky 6. třídy a byla použita kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu ukazují, že jednoduché pohádky ve výuce anglického jazyka jsou vhodné spíše jako doplňkový materiál.cs
dc.format41 s. (75 951 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59929-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjednoduché pohádkycs
dc.subjectvýuka anglické gramatikycs
dc.subjectžáci druhého stupněcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectpubertacs
dc.subjectminulý čascs
dc.titleVýuka minulých časů pomocí jednoduchých pohádekcs
dc.title.alternativeTeaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Talesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the use of repetitive fairy tales in teaching English past simple tense to lower secondary learners. The aim of this work was to find out, what the pupils learn from them and to which extend. The research was held in a primary school with the 6th-grade pupils and a qualitative method was used. The results of the research show repetitive fairy tales and rhymes as a suitable additional material in English language classes.en
dc.subject.translatedrepetitive fairy talesen
dc.subject.translatedteaching past tensesen
dc.subject.translatedlower secondary learnersen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedpubescenceen
dc.subject.translatedteaching grammaren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP GABRIELA SLEGROVA.pdfPlný text práce5,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Slegrova - pos. vedLL0001.pdfPosudek vedoucího práce861,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Slegrova - pos. opon DH0001.pdfPosudek oponenta práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Slegrova - prubeh obh0001.pdfPrůběh obhajoby práce518,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19653

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.