Název: Personální marketing v podnikové praxi
Další názvy: Personal marketing in company practice
Autoři: Bílková, Vendula
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Egerová Dana, Doc. PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33497
Klíčová slova: personální marketing;značka zaměstnavatele;talent;generace y
Klíčová slova v dalším jazyce: personal marketing;employer brand;talent;generation y
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá, aplikací personálního marketingu v podnikové praxi s orientací na generaci Y. Práce se člení do šesti kapitol. V prvních kapitolách byl vysvětlen personální marketing z teoretického hlediska. Text byl obohacen o konkrétní a kreativní příklady personálního marketingu užitého v praxi. Praktická část pojednává o personálním marketingu firem směřovaného ke generaci Y. Cílem práce bylo analyzovat firmy z žebříčku "Top zaměstnavatelé 2017" a zjistit jejich zaměření na generaci Y. K tomuto účelu byly vytvořeny metodiky hodnocení a dále se využívalo trendů a nástrojů personálního marketingu z teoretické části práce. Na základě získaných výsledků vzniklo hodnocení jednotlivých odvětví a aktivit některých firem. Tyto údaje byly dále porovnány a zhodnoceny. V konečné fázi byly uvedeny návrhy pro zlepšení personálního marketingu s ohledem na generaci Y.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis deals with the issue of application of personal marketing in company practice focusing on the generation Y. The thesis is divided into six chapters. First few chapters contain a theoretical explanation of personal marketing. The text was enriched with concrete and inventive examples of personal marketing used in company practice. The practical section is focused on personal marketing of companies aimed at the generation Y. The aim of the thesis was to analyse the companies from the list of the best employers for the year 2017 called "Top zaměstnavatelé 2017" and to determine their orientation on the generation Y. For this purpose there were created the methodologies of evaluation. After that the trends and tools of personal marketing from the theoretical section were used. Based on the results obtained the evaluation of particular sectors and activities of some companies was created. After that these figures were compared and evaluated. In the end there were made suggestions for enhancement of personal marketing with regard to the generation Y.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vendula Bilkova - Personalni marketing v podnikove praxi.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova_v.pdfPosudek vedoucího práce650,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova_o.pdfPosudek oponenta práce707,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce236,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33497

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.