Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKönigsmarková, Andrea
dc.contributor.authorVeithová, Jaroslava
dc.contributor.refereeSmolíková, Marie
dc.date.accepted2012-05-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:53:46Z-
dc.date.available2011-04-28cs
dc.date.available2013-06-19T06:53:46Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier45796
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3462
dc.description.abstractTato práce je psaná na téma Výrazové prostředky formující roli muže a ženy v reklamě. Teoretická část práce je zaměřena na definici reklamy, cíle a jazyk reklamy. Praktická část práce se zabývá analýzou 40 vybraných reklam. Zkoumá, jak jsou muži a ženy v reklamách zobrazováni. Práce obsahuje grafy, které ukazují výsledky dotazníku.cs
dc.format58 s. (67 467 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45796-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectvýrazové prostředky reklamycs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectcíle reklamycs
dc.subjectrole muže v reklaměcs
dc.subjectrole ženy v reklaměcs
dc.titleAusdrucksmittel zur Gestaltung der männlichen und weiblichen Rolle in der Werbungcs
dc.title.alternativeExpressions forming the role of men and women in advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra germanistiky a slavistikycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is Expressions forming the role of men and women in advertising. The theoretical part is focused on the definition of advertising, aims and language of advertising. The practical part is focused on the analysis of 40 TV-commercials. It researches how men and women are displayed in TV-commercials. In the thesis there are diagrams showing the results from questionnaire.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedmeans of expression in advertisingen
dc.subject.translatedlanguage of advertisingen
dc.subject.translatedaims of advertisingen
dc.subject.translatedthe role of man in advertisingen
dc.subject.translatedthe role of woman in advertisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce703,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
File0001.PDFPosudek vedoucího práce401,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
File0002.PDFPosudek oponenta práce497,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
File0003.PDFPrůběh obhajoby práce308,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3462

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.