Název: Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace
Další názvy: Sponsorship as a part of the integrated marketing communication
Autoři: Šafránková, Petra
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Chlopčík Tomáš, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47544
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;integrovaná marketingová komunikace;sponzoring
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;integrated marketing communication;sponsorship
Abstrakt: Předložená práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace firmy M.A.T. Group. Cílem práce bylo analyzovat sponzorské aktivity společnosti a navrhnout jejich plán na následující období. Teoretická část se věnuje hlavně marketingové komunikaci a sponzoringu. Znalosti získané z teorie se dále v práci aplikují na firmu M.A.T. Group. Součástí praktické části je představení firmy, seznámení s její marketingovou komunikací a analyzování sponzorských aktivit společnosti. K vyhodnocení sponzorských aktivit zmiňované firmy bylo zapotřebí využít znalosti z teoretické části a data získaná z kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření. Na základě této analýzy a se znalostí podnikového prostředí bylo možné poskytnout plán sponzorských aktivit na následující období. Celá práce bude předána do společnosti M.A.T. Group, kde by měla pomoci při rozhodování o dalších sponzorských aktivitách.
Abstrakt v dalším jazyce: The work deals with sponsorship as a part of integrated marketing communication of the M.A.T. Group company. The aim of the work was to analyze the sponsorship activities of the company and to propose a sponsorship plan for the next period. The theoretical part mainly focuses on the topics of marketing communication and sponsorship. The theoretical concepts and their implementation in M.A.T. Group are described later in this work. The practical part of this work includes an introduction of the company and its marketing communication strategies. Further, an analysis of the sponsorship activities is included. To assess the sponsorship activities, the knowledge acquired in the theoretical part and data obtained from a quantitative research (method of questionnaire survey) were used. Based on the analysis and personal knowledge of the business environment, it was possible to provide a plan of sponsorship activities for the next period. The work will be handed to M.A.T. Group where it should help in making decisions about further sponsorship projects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Petra Safrankova.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Safrankova_Petra_v.pdfPosudek vedoucího práce224,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Safrankova_Petra_o.pdfPosudek oponenta práce121,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
safrankovaob.pdfPrůběh obhajoby práce37,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47544

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.