Název: Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti
Další názvy: Analysis of customer satisfaction and loyalty of the selected company
Autoři: Rybáčková, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47924
Klíčová slova: spokojenost;loajalita;zákazník;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: satisfaction;loyalty;customer;marketing research
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky společnosti LKQ CZ s.r.o., konkrétně značky Auto Kelly. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky a návrh opatření. V první části práce jsou za využití odborné literatury charakterizovány klíčové pojmy potřebné k pochopení řešené problematiky. Druhá část práce popisuje vybranou společnost a její produkty a služby. Praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spokojenosti a loajality zákazníků vybrané pobočky prováděný za pomoci dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou následně analyzovány a jsou navržena opatření, která mohou přispět ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted bachelor thesis is focused on the issue of customer satisfaction and loyalty of the selected store of LKQ CZ s.r.o., specifically the Auto Kelly brand. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction and loyalty of the selected store and to make proposal of recommendations. First part of the thesis characterizes the key terms necessary for understanding the researched area, based on professional literature research. The second part describes the selected company and its products and services. The empirical part of the thesis includes marketing research of customer satisfaction and loyalty of the selected store conducted using a questionnaire survey. Subsequently, the results of the research are analysed and recommendations are proposed, which can help improve customer satisfaction and loyalty.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rybackova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rybackova-n-v.pdfPosudek vedoucího práce113,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rybackova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce225,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47924

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.