Název: Vývoj stavby u dětí v mateřské škole
Další názvy: Building progress of children in a kindergarten
Autoři: Eichlerová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Oponent: Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53279
Klíčová slova: mateřská škola;hra;stavebnice;dítě;předškolní věk
Klíčová slova v dalším jazyce: kindergarten;game;counstruction set;child;preschool age
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj stavby ze stavebnice u dětí v mateřské škole. Jejím cílem bylo zjistit, v jaké fázi vývoje stavby se jednotlivé děti nachází a jak zvládnou různé činnosti s různými typy stavebnic v závislosti na jejich věku. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá hrou dětí v předškolním věku, jejími znaky, jejím významem a popisuje, jaká jsou vývojová stádia hry. Blíže také specifikuje význam hry se stavebnicí, uvádí některé typy stavebnic, jaké jsou fáze vývoje stavby ze stavebnice a vhodné aktivity se stavebnicí pro děti. Metodologická část představuje cíle, podmínky, přípravu experimentu a jednotlivé úkoly. Poslední experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy a dětí, dále scénář a vyhodnocení experimentu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor is focused on the Building progress of children in a kindergarten. The aim was to find out in which stage of building progress the individual children are and how they can handle different activities with different types of counstruction sets depending on their age. The work is divided into three parts. The first part describes the game of preschool children, the characteristics of children's game, the meaning of game and describes the progress of children's game. The bachelor's thesis also specifies the importance of playing with a construction set, lists some types of constructions sets, describes the stages of progress of building from a construction set and suitable activities with construction sets for children. The methodological part presents the aims, conditions, preparation of the experiment and the individual tasks. The last experimental part contains the characteristics of the kindergarten and the children, as well as the scenario of the experiment and the evaluation of the experiment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Eichlerova Karolina.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Eichlerova.pdfPosudek oponenta práce112,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce64,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eichlerova-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce366,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53279

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.