Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorJará, Ivanka
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96064
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55958-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v knihkupectvích metodou mystery shopping. Cílem práce je posoudit kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům v této specifické oblasti. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy a podrobně popsána metoda mystery shopping. Praktická část analyzuje mystery shopping provedený v konkrétních knihkupectvích a na základě získaných dat formuluje doporučení pro zlepšení kvality služeb.cs
dc.format74 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectknihkupectvícs
dc.subjecthodnocení zákaznického servisucs
dc.subjectdoporučenícs
dc.titleMystery shopping ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeMystery shopping in a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the implementation of marketing research in bookstores using the mystery shopping method. The aim of the thesis is to assess the quality of customer service in this specific area. The theoretical part of the thesis defines the key concepts and describes the mystery shopping method in detail. The practical part analyses mystery shopping carried out in specific bookstores and formulates recommendations for improving the quality of service based on the data obtained.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedbookstoresen
dc.subject.translatedcustomer service evaluationen
dc.subject.translatedrecommendationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Mystery shopping ve vybrane firme - Ivanka Jara.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jara_Ivanka_v.pdfPosudek vedoucího práce121,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jara_Ivanka_o.pdfPosudek oponenta práce122,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55958

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.