Název: | Bajka z pohledu současného recipienta |
Další názvy: | A fable from the perspective of the current recipient |
Autoři: | Foldová, Alena |
Vedoucí práce/školitel: | Kováříková, Alena |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/9036 |
Klíčová slova: | bajka;Ezop;historie;dotazník;výuka cizího jazyka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | fable;Aesop;history;questionnaire;foreign language education |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá bajkami, tím jak jsou vnímány současnými čtenáři z různých věkových kategorií. V teoretické části je shrnut pojem "bajka", a krátce nastíněna její historie od antiky až po 20. století. Praktická část je zaměřena na dotazník s všeobecnými otázky a poté následné vyhodnocení a zjištění, jaké znalosti mají recipienti v tomto žánru. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is about fables and about the topic how the fables are perceived by contemporary readers from different age category. The term ?the fable? is summarized in a theoretical part. There is also briefly outline the history of fables from the antiquity to the twentieth century. The first chapter from the practical part is focused on a questionnaire with general questions. After it there is a evaluation of this questionnaire and the detection what knowledge have the recipients in this genre. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Foldova - BP.pdf | Plný text práce | 2,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
foldova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 345,22 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
foldova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 357,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
foldova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 121,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9036
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.