Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKokošková, Michaela
dc.contributor.refereeUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:42:02Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:42:02Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-13
dc.identifier66132
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24087
dc.description.abstractPodle čeho poznává pedagog hodnoty své práce? Podle čeho se posuzují úspěchy, resp. nezdary pedagogické práce? Kde berou učitelé jistotu, že právě tento jejich zásah byl dobrý (špatný)? Podle čeho se přitom řídí? Předmětem mé práce je zjistit, podle čeho poznává pedagog kvality své práce. Na čem jsou tyto kvality závislé a jak je hodnotit. Přínosem mé práce by měla být samotná analýza vyučovacích jednotek VV a přínos učitelovy práce pro žáky výtvarné výchovy. Ověřím, jakou hodnotu tato práce má a jaká úskalí obnáší. Cílem mé práce bude objasnit podstatu reflektivní praxe - reflektivního praktika, dále přínosu výtvarné výchovy žákům. Přínosem mé práce by mělo být zodpovězení otázek: Jak učitel pozná přínos své práce pro žáky? S tím souvisí i pojmy pedagogické dílo, hodnocení žáků i pedagogické dílo a ty ve své práci objasním právě v souvislostech s danou otázkou. According to what the teacher recognizes the value of your work? How are judged successes, respectively. setbacks pedagogical work? Where do teachers confidence that this particular their intervention was good (bad)? According to what abides?cs
dc.format131 s. (215 887 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkvalita pedagogické prácecs
dc.subjectvzdělávací obsahcs
dc.subjecttvůrčí činnost žákacs
dc.subjectvzdělávací cílecs
dc.subjectpedagogické dílocs
dc.subjectreflektivní bilancecs
dc.subjectreflexecs
dc.subjectexpresivně tvůrčí úlohycs
dc.subjectbílá knihacs
dc.subjectkurikulární dokumentycs
dc.subjectrámcové vzdělávací programy.cs
dc.titlePodle čeho učitel výtvarné výchovy poznává hodnoty své výchovné práce?cs
dc.title.alternativeHow do techer of art education recognizes the value of their education worken
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAccording to what the teacher recognizes the value of your work? How are judged successes, respectively. setbacks pedagogical work? Where do teachers confidence that this particular their intervention was good (bad)? According to what abides? The subject of my work is to identify, according to what the teacher recognizes the quality of their work. What are these qualities depend, and how to evaluate them. The benefit of my work should itself be an analysis of the lessons VV and teacher's contribution to art education students. I check the value of this work is and what pitfalls entails. The goal of my work will clarify the nature of reflective practice - reflective practice, as well as the benefits of art education students. The benefit of my job is to answer the questions: How teacher recognizes the great value of his work for pupils? This is related to the concepts of pedagogical work, evaluation of pupils and pedagogical work and they will explain their work precisely in the context of that question.en
dc.subject.translatedthe quality of teachingen
dc.subject.translatededucational contenten
dc.subject.translatedcreative work pupilen
dc.subject.translatededucational aimsen
dc.subject.translatedpedagogical worken
dc.subject.translatedreflective balanceen
dc.subject.translatedreflectionen
dc.subject.translatedexpressively creative tasksen
dc.subject.translatedthe white paperen
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedgeneral education programs.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podle ceho poznava pedagog hodnoty sve prace_Kokoskova_Michaela.pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Kokoskova Michaela_2016.pdfPrůběh obhajoby práce509,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Kokoskova Michaela_vedouci_Slavik_2016.pdfPosudek vedoucího práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Kokoskova Michaela_oponent_Uhl Skrivanova_2016.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24087

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.