Název: Sociální identita foodies na internetových sociálních sítích
Autoři: Hofmanová, Martina
Vedoucí práce/školitel: Šlehoferová Tereza, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49899
Klíčová slova: foodies;instagram;jídlo;identita;komunikace;obsahová analýza;fotografie
Klíčová slova v dalším jazyce: foodies;instagram;food;identity;communication;content analysis;photography
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na české foodies na internetové sociální síti Instagram a jejich sebe prezentaci. Práce analyzuje fotografie vybraných uživatelů a zjišťuje, kdo jsou to foodies, jak se prezentují, jak komunikují prostřednictvím fotografií jídla a co tím vyjadřují.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis focuses on Czech foodies on the Internet social network Instagram and their self-presentation. The work analyzes the photos of selected users and finds out who foodies are, how they present themselves, how they communicate through photos of food and what they express.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Hofmanova.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofmanova - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofmanova- posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofmanova.pdfPrůběh obhajoby práce303,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49899

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.